سهم من از دنیا

سهم من از دنیا

بیا آرزو کنیم

 


 

ایستاده ام برای دیدن شاخه های الماس آرزوهایت

 

 

سبدی که خدا به تو هدیه می دهد 

 

 

مرا هم به خدایت نشان بده . . .


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

دسپینا
ساعت17:08---27 مهر 1391
سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

پارمیدا
ساعت19:43---26 مهر 1391
سلام عزیزم وب قشنگی داری به منم سربزنپاسخ:چشم گلم

f@rzin
ساعت18:48---24 مهر 1391
آرزو دارم همیشه
پیش اون غمت نگیره
فکر نکن یکی باهاته
ارزو دارم نمیرررررررررررررره....
آرزو دارم که روزی

برسه به اوج قله
ام یادش باشه روزی
بود کنار دل خسته...
};-};-};-};-};-};-};-
سلام عسیس وب خوبی داریا...
یه سر بهم بزنو تو نظرسنجیم شرکت کن...








یکتا
ساعت19:33---12 مهر 1391
سلام نفس من نظر لطفته لینکت کردم لطف کن تو ام لینکم کن!

علی
ساعت10:36---24 شهريور 1391
وبلاگ خوبی داری

متین
ساعت21:36---23 مرداد 1391
سلام تورو خدا می شه برام دعا کنین که کسی که دوستش دارم جوابمو بده یعنی بله رو بگه تورو خدا خواهش می کنم منم دعا می کنم که شما هم به ارزو هاتون برسید من متین هستم 11 سالمه از اذر بایجان غربی

mahtab
ساعت10:09---23 مرداد 1391


دل آدم …

گاهی چه گرم می شود

به یک ” دلخوشی کوچک ” …

به یک ” هستم ” …

به یک ” نوازش ” …

به یک آغوش






پاسخ:عالی بود آجی خیلی خوشم اومد


علیرضا " ...:::بیا تو - آرزو کن:::..."
ساعت17:52---21 تير 1391
سلام لیلا خانم

خوبین

چه وبلاگ ماهی دارین

وبلاگ منم مث وبلاگ شماست

خوشحال میشم بیایی

منتظرتم....................


طناز
ساعت10:53---18 تير 1391
لیلا خیلی دوست دارم

گلی
ساعت8:32---17 تير 1391
توروخدا جون هرکی می پرستین برام دعا کنین. دعا کنین سعید خودش برگرده تا حالا من خیلی تلاش کردم اما هر بار اومد و رفت توروخدا دعا کنین برگرده دارم از این انتظار دیوونه می شم. تورو خدا دعام کنین.

گلی
ساعت7:43---17 تير 1391
آرزو می کنم سعیدم به همین زودیا برگرده. توروخدا شما هم برام دعا کنین خیلی غمگینم. خدایا آرزو می کنم بهم برش گردونی.

mahan
ساعت19:55---21 خرداد 1391
سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری استفاده کردم مرسی@};
پاسخ:ممنون کامنت گذاشتین،قابل شمارو نداشت


melad
ساعت23:48---15 خرداد 1391
سلام شرمنده اسمت لیلا هست یا ارزو راستی اون عکس گوشه وب عکس خودت هست .به من سر بزن یا یادم باش با این شماره09381122575

kazem
ساعت21:32---6 خرداد 1391


maryam
ساعت19:12---4 خرداد 1391
htman azizamپاسخ: راستی این وبلاگ دیگمه http://leila2012.mihanblog.com/ بیشتر اونجام حتما بیا

maryam
ساعت18:59---4 خرداد 1391
slm lila jun khobi azizam?

bbin web ma ro hak kardan o kamelan hav shode

پاسخ:سلام عزیزم منم یه وب دیگه تو لوکس بلاگ داشتم حکش کردن حتما آدرس جدیدتو برام بفرس


FaFa & Mary
ساعت20:17---2 خرداد 1391
salam. mer30 ke be ma sar zadi

دخترروشنفکرجوانرودی
ساعت20:15---1 خرداد 1391
سلامم لیلاجون عالی بود
پاسخ:سلام گلم مرسی


maryam
ساعت19:44---1 خرداد 1391
وای لیلا جونم کاش اینطوری که تو میگی باشهپاسخ:حتما

maryam
ساعت10:37---1 خرداد 1391
سلام لیلا جون خوبی؟پاسخ:سلام عزیزم تو دختر با استعداد و باهوشی هستی اینو از نحوه وبلاگ نویست هم میشه فهمید حتما قبول میشی

کاظم
ساعت22:20---31 ارديبهشت 1391
آرزو می کنم خوشبخت شی وروزگار بر وفق مرادت باشه

maryam
ساعت12:21---31 ارديبهشت 1391
mer30 k umadi lila junaaaaaaaaaaaaam

us-bakhtiari
ساعت9:59---31 ارديبهشت 1391
سلام دوست من خوبی؟
وبلاگ مفید و پرباری داری واقعا خسته نباشی
دوست من اگه مایلید به تبادل لینک منو با نام "بختیاری یعنی بمب اتم" لینک کن و بگو تا به چه نامی لینکت کنم
با تشکر


کاظم
ساعت10:14---30 ارديبهشت 1391
آرزو می کنم همه بد بختیا تموم بشه مگه ما چقد میخوام عمر کنیم

kazem
ساعت13:47---29 ارديبهشت 1391
سلام وبت عالی بود به وب من هم بیا

armin
ساعت12:28---29 ارديبهشت 1391
شرکت در قرعه کشی هوردادرایان ( نمایندگی سامسونگ )
با ثبت نام رایگان برنده یک تبلت پی سی شوید .
فرصت محدود است .

http://hoordadrayan.com/index.php?option=com_campian&ref eraler=9054


maryam
ساعت10:35---29 ارديبهشت 1391
Lila junam mer30 k umadi

maryam
ساعت22:49---28 ارديبهشت 1391
azizam chera dg be ma sar nemizani?????????

hatman bia khosh hal mishamپاسخ:سلام گلم چند روز اینترنت نداشتم حتما میام


منوچهر
ساعت20:10---25 ارديبهشت 1391
من هم ارزو میکنم هر چی دختره بریزن دور به جاش به من مرغ سفید بدن با تشکر از شما

مانی
ساعت22:36---21 ارديبهشت 1391
آرزو میکنم بمیرم اخه خدایاااااااااااااااااااااااااا ااااااااا چرا کسی حرف منو نمیفهمه خیلی دلم گرفته

maryam
ساعت13:46---19 ارديبهشت 1391
slm webet ali bud az in k bema sar zadi mmnun
bazam bia
ag dustdash ti begu ta blinkamet
maro ba esm###stars###link kon
mer30


لیلا
ساعت11:56---19 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم.
ممنون که سر زدی.
با افتخار لینکت کردم. موفق باشی.


محمد
ساعت18:29---17 ارديبهشت 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن
نظرت یادت نره


saji
ساعت15:00---17 ارديبهشت 1391
سلام خوبی؟
وبلاگ عالی بود خیل حال کردم
دستت طلا
به ما افتخار میدین لینکتون کنیم؟
خبری به ما بدین
منتظرتونم


آریانا
ساعت14:52---17 ارديبهشت 1391
اول اینکه آرزو میکنم به کلی زندگیم تحول پیدا کنه !

خسته شدم از این یه نواختی البته همیشه هم اینطوری نیست..

و اینکه خوشحالم واسه همین یه زره شادی که دارم و البته شاید زیاد هم باشه!

دوم اینکه دوست دارم برم آمریکا و از نزدیک جان سینا و ریحانا .. رو ببینم ..

سوم هم اینکه آرزو داشتم مجری برنامه تلوزیونی باشم..
خیلی دوست داشتم مدل بشم ولی امکانش نیست چون ما تو کشورمون همچین چیزی رو ندارم ..

آرزوی مهم دیگه هم اینکه برم انگلستان زندگی کنم ..

ولی میدونم هیچ جا وطن نمیشه !!!

آرزوی دیگه ای ندارم به جاش برای همه آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم ..

و آرزو میکنم همه شاد باشن و به هرچی میخوان دست پیدا کنن..


ac
ساعت14:27---17 ارديبهشت 1391
اول آرزو میکنم که مامان و بابام همیشه سالم باش ... دوم آرزو میکنم که زودتر دوری از عشقم تموم بشه و بتونیم برای همیشه باهم باشیم :|

مانی
ساعت10:02---17 ارديبهشت 1391
انسان های بزرگ ، عظمت دیگران را می بینند
انسان های متوسط ، به دنبال عظمت خود هستند
انسان های کوچک ، عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند . .


آرزوم اینه که همیشه با منصور جونم بمونم


مینا
ساعت9:44---17 ارديبهشت 1391
آرزو می کنم بمیرم دیگه نمیخوام به این زندگی لعنتی ادامه بدم ...خدا کمکم کن هروقت خودمو با بقیه مقایسه می کنم حسرت تمام وجودمو می گیره

لیلا
ساعت9:01---17 ارديبهشت 1391
اول از خودم شروع می کنم...آرزو می کنم مامان و بابام اینقدر به هم نپرن اینقدر به هم گیر ندن، آرزو می کنم بابام افکار کهنه و قدیمیشو کنار بذاره و اجازه بده برم دانشگاه ،آرزو می کنم بقیه اینقدر پشت سرم حرف نزنن و بذارن نفس بکشم ،آرزو می کنم به همه آرزو هام برسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1386برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این روزها حال وهوای خوشی ندارم.آسمانی ابری رویم سایه انداخته ویک دلتنگی کوفتی که رهایم نمیکند.نه یاری برای همدردی میبینم ونه مامنی برای آرامش.بدتر از همه آدمهایی که بی تفاوت از کنارم میگذرند رد پای وحشتی عظیم را در چشمهای من نمی بینند.چیز هایی در من در حال فرو ریختن است که سالها برای ساختنشان زحمت کشیده ام.که اگر بیافتد این اتفاق دوباره بنا کردنشان محال است.دلم میخواهد اینهمه بی اعتمادی را استفراغ کنم . الان بیشتر از هر وقت دیگری آرزو میکنم ای کاش یک اسب داشتم.دستم را فرو میکردم توی یالهایش.سوارش میشدم وچهار نعل میتاختم..........


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , leilayeinroozhayeman.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM